fredag 16 januari 2009

Jr. Eric R.I.P.


Det är med stor sorg som vi uppdaterar denna gång.
Jr Eric, Erik Alexandersson, artist - vän - bror, har tyvärr lämnat oss. Han gick bort runt 19 tiden den 15:nde januari, efter en mopedolycka i Koh Samui, Thailand. Eric, somnade in med familj närvarande.
Det är med stort vemod som vi beklagar sorgen och våra tankar går ut till familj och vänner. En särskild tanke går ut till vår vän och medarbetare Patrik "Partillo" Alexandersson, Eriks äldre bror.

Erik "Jr Eric" Alexandersson. 821228-090115.
Vila i frid Erik.

6 kommentarer:

Fröss sa...

mannen.. Hur fan kunde detta hända!!!!!!!!..
Saknar dig enormt.vila i frid min vän. vi ses väl igen.. Mvh Andreas & Rebecca.. "Flex"

Anonym sa...

Helt obeskrivligt orättvist.. vila i frid.. vi ses i nangijala!

Bless
Angelica, Uppsala

Unknown sa...

Eric som jag träffade 2005 gick i samma skola och det jag alldrig glömmer är att Eric tog det negativa till det positiva i allt och det är sådana tankar som jag kommer ihåg.. med sorg i hjärtat läste jag det på morgonen idag 26/1
Juan Luis Estrada

ome sa...

Rest In Peace, Jr. Eric

Anonym sa...

undra hur stor han hade blivit intenationelt om han inte hade omkomit så trakisgt rip

Peter "Frezz" Sundberg sa...

Tror jag talar för alla när jag säger Vila i frid och att vi alla kommer att minnas dig!